dinsdag 1 maart 2011

Welkom

Hallo daar!! Wees welkom op mijn BBQ en Outdoor-Cooking Blog

U heeft vast wel eens van BBQ-en of Outdoor-Cooking gehoord!
Om aan te geven wat BBQ-en en Outdoor-Cooking inhoud ben ik een Blog gestart, welke ik graag wil voorzien van informatie omtrent de vele manieren van BBQ en Outdoor-Cooking.

Natuurlijk zal ik via deze manier proberen door toevoeging van Foto's, Recepten en Gerechten het een beetje luchtig en plezierig leesbaar te maken, zodat u misschien in de toekomst of misschien wel al nu direct het Bbq en Outdoorcook virus overnemen.

Op dit blog zult u wegwijs worden over het materiaal waar ik gebruik van maak, maar ook de meest recente gerechten welke ik heb bereid op de Oklahoma Smoker of de Weber 22,5 inch Gold.

Veel leesplezier gewenst

Grt
Peter

Geen opmerkingen:

Populaire berichten