Hallo,
Naar aanleiding van een bezoek wat ik heb gedaan aan het bbqformmeeting in Meppel, waar ik heb(kort) gesproken met Hugo...welke ervaren bleek te zijn in Offsetsmokers en de daarbij behorende mods, heb ik besloten een el cheapo offset te kopen..

Zogezegt zo gedaan, afgelopen week binnen gekomen en direct gestart met de bouw ervan.

Na een korte tijd van bouwen was daar het moment, de fik kon in de briketten



Moet zeggen dat ik het in het begin een heule kunst vond om er een beetje temp in te krijgen...



Maar goed ...naar een kilo of wat aan briketten...en veel goed tips van Hugo hier online op de chat toch maar gestart met een soort temperatuurcontrole en gelijk gebruikmakend van de temp die ik had voor het roken van een lekker hammetje.



Ja..sorry..ik wilde de temp graag gebruiken, dus heb ff snel een hammetje uit de super om de hoek gehaald...
Welke toch een aantal uurtjes nodig heeft gehad om te garen...met als resultaat..



Heerlijk was ie.....al met al..is mn start goed geweest denk ik...hahaha moest ook want er stond me een dag later een 2de projectje te wachten...2 hammetjes van elk 550 grammen...welke ook goed gelukt zijn..vind ik







Ok...tot zover mn ingebruikname van mn nieuwe el cheapo offsetsmoker...latersss