Zo dan..eindelijk een moment voor mezelf.
Na een vermoeiende laatste ziektedag(vandaag beter gemeld) de kinderen op bed, en de vrouw aan het werk.
Wil ik jullie graag verblijden met een verslagje van de bereiding van een maaltijd op de COBB.
Welke ik hier nog niet echt veel ben tegen gekomen terwijl het zoon "handy" BBQ / kooktoestel is.
Vandaar dat ik deze kans aangrijp om het 1 en ander hier te tonen.
Have fun u all...
16.00 uur:
De COBB voorzien van een groot Briket welke ik haal bij de Action, aansteken en klaar gegarandeerd > dan 3 uur bbqplezier.
16.30 uur:
De COBB is mooi op temperatuur, gauw de aardappeltjes welke ik enkelt met Thym, Bieslook, beetje zout en 2 eetlepels Olijfolie besprenkeld heb.



17.10 uur:
De aardappeltjes gaan mooi, maar een maaltijd zonder vlees vind ik niet compleet, en kan de wamte van de COBB mooi gebruiken om een drietal slavinken te bereiden.



17.30 uur:
De aardappeltjes en de slavinken beginnen al mooi te bruinen, tussendoor nog even snel naar de C1000 geweest voor de schouderkarbo aanbieding welke ik graag in een 1kg stuk zonder bot wilde hebben.
Echter was de slager al vertrokken, en kan ik morgenvroeg eerst informeren of hij dit voor mij wil gaan doen.



Tafeldekken en even kijken door de tuindeuren de tuin in, alles oke hij staat mooi te roken...denkende....ja eigenlijk best wel "handy" zoon Cobb.



17.45 uur:
Even een tussenstand opnemen, klein kwartiertje moet genoeg zijn




18.05 uur:
Eindelijk is het dan zover, de kids konden niet meer wachten....pap?? we hebben honger!!..is het al klaar??



Bordje Gebbqde aardappeltjes, slavink en een gezond portie bladspinazie... oww ja en een beetje mayo



Of de rest (de kids) het ook lekker vonden????



Tuurlijk!! hahahah hun goede gezonde bbq eetgewoonte beloond met een lekker ijsje, nou daar werden ze blij van hoor :-D
Thnx voor het kijken naar mn COBB maaltijd
Pemedica (peter)

P.S..het is nu bijna half negen...en ik heb nog steeds voldoende hitte in de COBB..